Z przyjemnością informujemy o nagrodzie – wyróżnieniu, jakie zdobył Gdyński Szlak Modernizmu na Międzynarodowym Festiwalu Marketingu Miejsc “Welcome 2012” – na najbardziej efektywny projekt budujący silną markę regionu. Festiwal, którego organizatorem był Magazyn BRIEF, oprócz licznych wystąpień, prelekcji, warsztatów – przeprowadził konkurs “Welcome 2012”, w ramach którego laureatem stała się również Gdynia, dzięki projektowi Gdyńskiego Szlaku Modernizmu.

Jak podano w uzasadnieniu m.in.: “Gdyński Szlak Modernizmu zachęca do poznawania architektury miasta, ale także zabawy w kreację, w tym poprzez fotografię, sztukę, design. Częścią projektu jest także edukacja społeczna – liczne konkursy, letnia gra miejska, spacery z przewodnikami, cykl Archi Prelekcji. Szlak znakomicie wpisuje się w pejzaż historii oraz współczesną przestrzeń miasta, także dzięki skoordynowaniu Gdyńskiego Szlaku Modernizmu z niedawno zaprojektowanym Systemem Informacji Miejskiej.”

więcej informacji: http://www.gdynia.pl/wydarzenia/70_76820.html

Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Digg